Random Chat

Yeah, 10 flags, oof

2 Likes

Why do Americans play a Russian song on the 4th of July?

Can you show me

A schoolboy wrote in his weekly essay: “My cat just had seven kittens. They’re all communist.”

The following week, the boy wrote: “my cat’s kittens are all capitalist.”

The teacher called him up and asked him to explain the sudden change. “Last week, you said they were all communists!”

The boy nodded. “They were, but this week they all opened their eyes.”


3 Likes

From a hotel good afternoon Dubai

8 Likes

Lucky thing your in Dubai and I got another storm comming to england soon and you out there in the sun

4 Likes

@Gm2kmike20 i live in Dubai. No joke. Ask @Qantas094 or @Infinite_Flight_Sims. They know from discord.

3 Likes

Yes you live in Dubai

1 Like

Hello Abu Dhabi

3 Likes

I’d love to go to Dubai one day… Well tbh I’d love to go everywhere one day. I’m a born traveller.

2 Likes

What from Canada?! :joy:

3 Likes

Abu Dhabi

5 Likes

Sadly not. England as you know. Canada I wish to live, but I still wish to travel. Wherever that has a double bed, a USB cable, WiFi, and sushi, then I’m fine.

4 Likes

@Luke_king-kong ur lucky ur in Dubai bone dry I’m in London in the pouring wet rain

Top of the evening to y’alls btw

3 Likes

@TimShan05 I see you open at London Luton - Flyer 8719

4 Likes

Ah yes, I think I saw you too. Hope you enjoyed the flight!
It was also my second ever IFATC session :smiley:

7 Likes

I ended up crashing on final in a spiral at -90 degrees because my joystick commit die

5 Likes

U had 1 job Billy

1 Like

Hello people… look for KPIT to open today fyi, but I’m gonna sleep for now lol

4 Likes

OK, have fun :+1:

1 Like